Gedurende 27 jaar heb ik ruime ervaring opgedaan in uiteenlopende secretariële en administratieve functies in loondienst. Als virtueel assistent specialiseer ik mijzelf voornamelijk in het overnemen van secretariële taken en online marketing. Zaken die een ondernemer veel tijd kosten en die ik juist erg leuk vind om te doen.

Hieronder noem ik een aantal voorbeelden; tijdens een gesprek kunnen we jouw specifieke wensen bespreken. Zijn er andere zaken die je graag uit handen zou willen geven, neem dan gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Secretariële ondersteuning

agendabeheer, e-mail lezen en beantwoorden,  e-mailbox ordenen en opschonen, klantgegevens bijhouden, uitwerken, controleren en/of redigeren van teksten, visitekaartjes verwerken in digitaal systeem, stukken scannen en archiveren, etc.

Online marketing support

teksten voor website redigeren, blogs en andere teksten op website plaatsen, teksten voor nieuwsbrieven redigeren, digitale nieuwsbrieven opmaken en verzenden, teksten op social media plaatsen, etc.

Maatwerk

Naast mijn specialisaties online marketing en secretariële taken is het in overleg ook mogelijk om andere werkzaamheden over te dragen. Als er taken zijn waar ik zelf niet goed in ben of die ik niet leuk vind, dan kan ik je daarvoor desgewenst in contact brengen met een virtuele professional uit mijn netwerk.